دستگاه لیزر

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر

ارزان ترین دستگاه برش لیزری و حکاکی

شگفتیها برش دستگاه لیزری برش دستگاه لیزر برای چینش داخلی منازل

از آنجاییکه توسعه و گسترش در صنعت های دستگاه لیزر صنعتی هواپیمایی رو به جلو میرود , نرم افزار های صنعت های پرواز برای برش های دستگاه لیزری , دستگاه لیزر را به طور جهانی رو به جلو میبرد . همچنین بسط ی اتومبیل آلات در مرزوبوم های در حال پیش رفت هم سبب  دستگاه های برش لیزری به وجود داخل شدن عشق به دستگاه های دستگاه لیزر برای تحویل قطعات ماشین شده‌است .

صنعت های مقاومتی هم تا حد متعددی متعلق به برش پارچه با لیزر توجه دستگاه های دستگاه لیزری است . با ارتقا تضارب ها در سرتاسر جهان , صنعت های دفاع هم نیاز به ساخت ابزار نظامی هم بیشتر شده‌است .

رشته آوری های مضاعف ظریف , کارآمد و قابل دسترس از زمان به وجود وارد شدن هنر برش دستگاه لیزر برای چیدمان داخلی منازل پا به میدان گذارده اند .

به عمر همین قرن نو , روش های پیچیده ی شغل های فلزی پباده سازی مرکزها مهمی مثل راک فلر دستگاه لیزر پلکسی , قلب کلیسای کاتولیک به شمار می‌رفت . چه بسا امروزه , مواد درب های آهنی و یا این که دروازه ها حدود ۴۰۱ کیلو از میزان میانگین مصرف در ایالات متحده بیشتر می‌باشند , مگر این‌که با برش دستگاه لیزری ساخته شوند . حرفه آوری دستگاه لیزر , که در آن کامپیوتر برنامه ای را کشیده و یا این که قطعه ی فلزی را با اشعه ی متمرکز شده ی نور و روشنایی ذوب می نماید , در سالیان اخیر رویش چشمگیری داشته است . به صورت روز افزونی , دستگاه های کارآمدتر , دقیقتر و جدیدتری به وجود می‌آیند که عمل پباده سازی های داخلی را باقیمت کمتری انجام می دهند .

” چه بسا اکر هنرمندی را به فعالیت بگیرید تا این عمل را انجام دهید , و بخواهید هزاران دلار هزینه نمایید و بیش تر از یکسال دیده انتطار بمانید , گشوده نیز نمی توانید سوای برش دستگاه لیزری کاری به آن اعتنا داشته باشید . ” پلیث و کو جرومی این ماه کمپانی خویش را با ارزش استثنائی ۳۰۰۰$ برای هر پنل آغاز خواهند کرد .

نماهای تزیینی , با این میزان تنوع از مواد , تا کنون قابل دسترس نبوده است . ” مشتری الگوی هندسی را دوست داشت و می خواست از آن تحت عنوان مسئله حساس ( موتیف ) در سرتاسر منزلش استفاده نماید . طراح داخلی و معمار نیویورکی دیوید نوسانچاک می گیود  دستگاه برش لیزری طلا : ” می توانستیم در , حفظ کننده اجاق و چه بسا اسباب و اثاث نوری با به عبارتی الگو را با استفاده از برش دستگاه لیزری داشته باشیم . ” طراح از گونه های فلزات و هم آکرلیک استفاده کردیم . ” در صورتی‌که این فعالیت با دست انجام میشد سال‌ها وقت می بایست صرف آن می کردیم . ”

دستگاه حک و برش فلزات

دستگاه حک و برش فلزات

لیزرهای حک فلز ( فایبر ) برند زنی با منبع ساخت لیزر ipg روس و ریکاس

• قابلیت و امکان عرضه فایبر با اسکنرهای متفاوت CTI ایالات متحده و چین

• در توانهای متعدد 20 , 30 , 50 , دو بعدی و سه بعدی

• قدمت اثر گذار لیزر 50 . 000 و 100 . 000 ساعت

 

• سرعت فراوان بالا , اعتنا و نازکی در حکاکی , ارتفاع قدمت دوچندان طولانی منبع نور و روشنایی لیزر , مصرف برق زیاد کم , عدم نیاز به خدمت مستمر و تداوم طولانی قطعات , عدم نیاز به چیلر , قابلیت و امکان حکاکی عمیق با دقت به گونه ماده و توان دستگاه .

• دستگاه حک فلز توان حکاکی بارکد و شماره سریال , لوگو , علامت , حک تصاویر , حک سه بعدی و حک عمیق

 

• صنعت های قابل استفاده :

صنعت های نظامی ( مبارزه افزار , هواپیما , کشتی سازی و . . . ) , امکانات پزشکی , قطعات ماشین , طلا و جواهرات و جواهر ( برش طلا و جواهرات تا یک میلیمتر , حکاکی تصویر , حکاکی طرح پلاک , هدایای تبلیغاتی , قالب سازی , یراق آلات , تولید ها قاشق و چنگال , شیرآلات , اتصالات , بردهای الکترونیکی , عینک , بلبرینگ , ساعت مچی , حافظه فلش , قطعات کامپیوتر , ساعت , تلفن همراه , صفحه کلید , زیورآلات , کابل , لوله سازی , خودکار و جاسوئیچی , بالا بر

چیلر در دستگاه برش و حکاکی لیزری یکی قطعات حساس یدکی دستگاه برش لیزری است که در واقع خنک کننده تیوب لیزر میباشد . شیوه فعالیت این قطعه یدکی به‌این صورت است که جریان آب درین قطعه یدکی در حالا گردش است

 

و تیوب دستگاه برش و حکاکی لیزری را خنک می نماید . در شرایطی که که از چیلر قابل قبولی برای دستگاه برش لیزری خویش استفاده نکنید شاید به تیوب دستگاه برش و حکاکی لیزری شما زخم برساند ; به این ترتیب تلاش فرمایید در تعیین خویش اعتنا کنید .

 

چیلر دستگاه برش و حکاکی لیزری

 

درین مقاله و پست بعدی ما شمارا با چگونگی تشخیص ویژگی ها چیلر دستگاه برش و حکاکی لیزری و همین طور شیوه مراقبت آن آشنا می‌کنیم .

 

خوب تر است بدانید که سیستم های خنک کننده چیلر لیزر بر دو نوع مهم طبقه بندی میشوند :

• نصب دستگاهها بوسیله قاب مجرب فنی همراه با فراگیری بدون پول دستگاه و اپلیکیشن

 

• فروش و سرویس ها پشتیبانی دستگاه های حک و برش لیزری غیر فلز , یک‌سال گارانتی و 10 سال تامین قطعات یدکی

خرید دستگاه لیزر

خرید تیوب لیزر

شناخت مارک های عرضه شده دستگاه حکاکی لیزری

کار در عرضه سرویس ها حکاکی لیزر

FiberMark محصول ها متنوعی را ساخت می نماید و توانسته است رغبت اشخاص به جایزه هایی با روبان آبی رنگ را ارتقا دهد . وقتی که می‌خواهید کسب وکاری را آغاز فرمائید می بایست کلیه چیز را مورد علاقه داشته باشید و عملکرد فرمایید آن را به صدق انجام دهید . برای بیشتراز پنج ده سال ; کمپانی Blue Ribbon Trophy توانسته است مشتریان وفاداری را در کشورهای گوناگون ساخت نماید .

مارک های ایجاد دستگاه حکاکی لیزری

. این مجموعه یکی‌از اولی کمپانی هایی است که سرویس ها حکاکی لیزری را برای شغل های خانگی انجام داده است . Blue Ribbon فعالیت خویش را با دستگاه های لیزر حکاکی مقیاس بزرگ و صنعتی آغاز کرد .

این مجموعه اولی دستگاه حکاکی لیزری خویش را که با رایانه در دست گرفتن می‌شد را در اوایل سال ۱۹۹۰ خریداری کرد و استفاده از دستگاه لیزرهای CO2 را ادامه اعطا کرد . دان لیدی در این زمینه می گوید : FiberMark دقیقا به عبارتی کاری را انجام میدهد که ما می‌خواهیم . این سیستم برای کسب وکار ما خوب است . همان طور که میدانید Epilog دستگاه های باطن ساختی با امکان های خوب به وجود می آورد . علاوه بر این , مجموعه پشتیبانی فنی آن‌ها قابل مقایسه با بقیه شرکتهای نیست . این زمینه برای کسب وکار اینجانب اضطراری است .

سابقه استفاده از دستگاه لیزر

وی چنین ادامه می‌دهد : ما او‌لین دستگاه برش و حکاکی لیزری خویش را در سال ۱۹۹۳ خریداری کردیم . بعد از آن آن را با اتومبیل های لیزر دیگری که در سال ۱۹۹۶ خریداری کرده بودیم کامل شدن نمودیم/ در غایت در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفتیم از سیستم FiberMark استفاده کنیم .

تا وقتی که هنوز این سیستم را نخریده بودند دان و همکارانش برای کسب وکار خویش از دستگاه های لیزر Co2 استفاده می کردند . وی در این مورد می گوید : ما از دستگاه برش لیزری CO2 و CerMark برای فولاد ضد زنگ استفاده می کردیم . همینطور برای بعضی از فلزات هم از این سیستم فایده مند می شدیم . پروسه فعالیت مضاعف ناکارآمد بود و ما نمی توانستیم برش های فلزی متعددی با این دستگاه ها انجام دهیم . با ارتقاء تقاضا , نیاز به خرید دستگاه های توسعه یافته خیس بیشتر از گذشته حس می‌شد 


خرید دستگاه لیزر

خرید تیوب لیزر